حمل و نقل درون شهری

یکی از مهم ترین نیازهای اصلی جوامع پیشرفته حمل و نقل شهری بوده و در کشورمان این وظیفه بر عهده شرکت واحد و اتحادیه صنف مسافربری می باشد یعنی بخشی از حمل و نقل شهری برعهده دولت و بخشی از آن بر عهده بخش خصوصی می باشد. شرکت واحد عمده فعالیت خود را به بخش خصوصی واگذار کرده و اتحادیه صنف مسافربری و شرکت های بخش خصوصی، بخش عمده ای از حمل و نقل شهری را برعهده دارند.

اتوبوس از جمله وسایل نقلیه ای است که در شرکت واحد و اتحادیه صنف مسافربری و بطور کلی در حمل و نقل شهری کاربرد زیادی دارد و به کمک آنها می توان جهت اجاره اتوبوس برای حضور در مراسم های مختلف بهره گرفت.

اتوبوس دربستی، حمل و نقل شهری

شرکت واحد یک مجموعه تشکل از اتوبوس های استاندارد و به روز دنیا جهت انجام سفرهای درون شهری می باشد و شرکت واحد برهمگان آشنا بوده، اتوبوس های درون شهری به دلیل اینکه بیشترین استفاده از ان در شرکت واحد می باشد به اتوبوس های شرکت واحدی معروف شده اند اتوبوس های درونی شهری یا تیپ شرکت واحدی را با اندکی تغییرات بخصوص  تغییر در جنس صندلی (صندلی مبله)، پرده، کولر و ... جهت استفاده سرویس دربستی و سرویس ایاب و ذهاب و اتوبوس دربستی بکار گرفته میشود.

حمل و نقل درون شهری

در مجموعه حمل و نقل شهری شرکت واحد با نظارت و مشارکت در سرویس دهی خطوط شهری سهم بسزایی در حمل و نقل شهری دارد در مجموعه اتوبوس دربستی و سرویس ایاب و ذهاب اتحادیه صنف مسافربری سهم بیشتری در این امر را دارا می باشند.

اتوبوس دربستی درون شهری

اتوبوس های دربستی درون شهری که در مجموعه واحد گشت مورد استفاده قرار می گیرد شامل اتوبوس های درون شهری و اتوبوس های برون شهری (تشریفاتی) می باشد که در سرویس دربستی مورد استفاده قرار می گیرد. در استفاده از اتوبوس دربستی درون شهری میزان تسلط راننده به مناطق شهر بسیار حائز اهمیت است مجموعه واحد گشت همواره از رانندگان مجرب که عموماً باز نشسته یا بازخرید شرکت واحد می باشند برای سرویس های اتوبوس دربستی استفاده می نماید.

قیمت مناسب اتوبوس های دربستی واحد گشت این مجموعه را در تراز مجموعه های جای داده که با کمترین قیمت بهترین کیفیت  را ارائه می دهد.

اتوبوس دربستی درون شهری (تیپ شرکت واحدی)

اجاره این اتوبوس ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد. و از جمله خدمات از زنده ای می باشد که واحد گشت تهران به متقاضیان ارائه می دهد. اتوبوس دربستی ویژه (اتوبوس تیپ شهری یا مدل شرکت واحدی) می باشد. که با داشتن صندلی مبله و کولر و قیمت مناسب جهت سرویس ایاب و ذهاب و سرویس دربستی بسیار مناسب می باشد.

اتوبوس دربستی از نوع تشریفاتی

این اتوکارها دارای امکانات اضافی مثل یخچال و ظاهر زیباتری می باشد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :